Stwórz proste lekcje konwersacyjne na dowolnym poziomie. Tym razem, stwórz ich jeszcze więcej!
Ten zestaw także (jak i pierwsza edycja) sprawdzi się jako zestaw iście ratunkowy na gorsze dni, na sytuacje awaryjne, na NieChceMiSia i inne podobne przypadki, kiedy nie było jak przygotować solidnych, wypasionych zajęć konwersacyjnych. Zadziała także z tymi kursantami, którzy naprawdę nie życzą sobie robić na zajęciach speakingowych nic poza mówieniem - żadnych filmików, żadnych tekstów, nic, a nic.
PURE SPEAKING!
Plan zajęć jest jeden (pierwsza strona), ale treść się zmienia z lekcji na lekcję. W tej edycji zmieniły się też polecenia, dzięki czemu polecenia z pierwszej edycji można uzupełnić zadaniami z drugiej, a to znaaaacznie wydłuży nam czas takich zajęć i poprawi ich dynamikę. Przykładów do każdego zadania jest tym razem dużo więcej, by móc użyć ich po kilka na każdych zajęciach. Ta opcja sprawdza się z kursantami, którzy nie potrafią do końca rozwinąć swoich wypowiedzi.
To zestaw 10 uniwersalnych zadań, dzięki którym zajęcia są dynamiczne i szybko 'zlatują'. W zależności od właściwego poziomu kursantów/grup taka lekcja może zająć od 30 do 90min.
- Pierwsza strona to zbiór poleceń, a każda kolejna oznaczona właściwym numerkiem ćwiczenia, to przykłady, z których wybieramy kilka i prezentujemy na danych zajęciach.
- Czyli: bierzesz pierwszą stronę dla siebie jako schemat zajęć a potem wręczasz kursantowi np.: pierwsze zdjęcie z karty nr 1, pierwsze 2-3 punkty z karty numer 2, pierwsze 2-3 punkty z karty nr 3 itd.
- PROTIP dla zajęć stacjonarnych: drukujesz wszystkie strony, tniesz zadania na paseczki, wsadzasz w 10 koszulek/kieszonek i lekcje możesz robić nawet na spontanie!
- Zdjęć jest 20 na każdy poziom (w sumie ponad 60), ale pozostałe zadania mają znacznie więcej przykładów do każdego zadania- to w razie gdyby Ci coś nie podeszło - można kilka wyrzucić, można kilka połączyć - działasz tak, jak wymaga tego sytuacja.
Polecenia z tego zestawu:
1. Describe the picture answering the questions (+zestaw uniwersalnych pytań do zdjęć).
2. Give 3 advantages and 3 disadvantages of...
3. Finish the following sentences.
4. Choose between the two option and explain your choice.
5. Give 3 reasons why people...
6. What can you say when someone...?
7. What 3 excuses can you use when...
8. Build a sentence using all the given words.
10. What can happen when...?
Taką lekcję przygotujesz w minutę, lub zbudujesz ją spontanicznie w trakcie trwania zajęć, a te, będą ciekawe, angażujące i dynamiczne!
Pierwszą edycję kupisz TUTAJ.